Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Календар
«  Май, 2012  
ПВСЧПСН
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
Постинг
08.03.2007 11:35 - Тя не празнува осми март и не се притеснява да го каже
Автор: krasitta Категория: Лични дневници   
Прочетен: 9285 Коментари: 87 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Сега ще прочетете нещо, което вероятно ще ви подразни. Защото съм жена и мнозина от близначките ми /по първични полови белези/ със сигурност ще скокнат наперено, задето се отнасям така остро и пренебрежително към ... „празника на жената 8-ми март“.

Не го харесвам. Осми март си е осми март – съответно след седми и преди девети. Радостното е, че не съм единствената – не че щях да се обезкуража, ако се окажа сама срещу всички осмомартенички.

Няколко години подред на този ден се опитвам да обяснявам защо не празнувам, мерси.

Обикновено срещам уголемени от почуда очи, вопиющо искащи да кажат „ти си ненормална“ /което не е невярно, но не е и изначалната причина да не харесвам „празника“/.

И тъй като изненадата в женските /!/ очи не намалява всяка година, вече се отказах да обяснявам. Просто казвам „благодаря, и на теб“ и с това се приключва.

Обаче вътрешно адски, адски много искам да кажа защо, по дяволите, този ден не ме кефи под формата на всенародни тържества, въздигащи в култ „жените, които непреклонно отстояват доброто в нашето не леко време и защитават специфичното женско светоусещане, с което облагородяват нашите дни“-  цитат на председателя на парламента Георги Пирински.

Божке, наистина ли ТОВА правя в нелекото ни време?

На всичкото отгоре, според него, съвсем не трябвало да се забравя, „че честването на 8 март се зароди в средите на женското социалистическо движение преди близо 100 години, за да се превърне в символ на борбите за равенство“.

Е, мерси подобно.

Защо някой смята, че искам да празнувам специалния ден, който Клара Цеткин си е конституирала преди 100 години, така щото да има поне един светъл лъч в живота си?

Не го искам.

Не искам и да ме разглеждат като представител на някакъв особен биологичен вид, който се нуждае от специален ден, за да се чувства окей. Чувствам се прекрасно през по-голямата част от 365-те дни на годината, защото съм щастливо, оптимистично и весело създание. А в няколкото дни, в които не се чувствам добре, то е именно, защото съм жена.

Не искам портиерът пред офиса да се чувства длъжен да ми пожелава „честит празник“ с леко извинителен поглед /щото човекът е нормален/, а аз, мамка му, за пореден път да казвам „мерси, ама аз....“.

На осми март не искам зюмбюлчета и карамфилчета, забрани от кашона на ъгъла. Предпочитам ги на девети март, седми април или която и да е друга дата.

Не искам да ми пожелават да съм „издръжлива, силна и да си спомням, че съм извор на житейски чудеса всеки път, когато се почувствам гадно“.

Защото не съм отчаяна суфражистка /отдавна си имам изборни права, благодаря/.

И защото когато искам, мога да бъда идеално издръжлива и силна, а когато не искам – да не бъда.

И защото от сто километра ми личи, че съм жена и досега не се е случвало някой да има съмнения по този въпрос.

А за да ви припомня и аз, като господин Пирински, откъде е тръгнала истерията „осми март“, ще ви дам един откъс от феминисткия бюлетин "Мать порядка":

„Съвременната жена знае повече от тенджерата и неизпраните пелени! Време е жените сами да изискат своя творчески, обществен и професионален потенциал, време е да се самоорганизират срещу Патриархата, Държавата, Капитала и Църквата. Навярно жените имат и своя собствена алтернатива на цялата тази мерзост. Празничния ден! Всяка година 8 Март трябва да бъде отново Ден за международна борба за Свобода, Равенство, Достоен Живот и за правото сам да си бъдеш господар..... Денят на борбата на жените изисква повече – пълно унищожение на Капитализма, Държавата и дискриминацията от всякакъв род във всички сфери на живота. И едва тогава празникът 8 Март може да стане така традиционен и носталгически, както Деня на Победата за старите фронтоваци. А засега – БОРБАТА ПРОДЪЛЖАВА!“

Е, честит ви празник. Аз лично нямам намерение да се правя на стар фронтовак, нито да се боря срещу капитализма. Сори.

О, и още нещо - обичам мъжете. Всеки ден.

А сега заповядайте да ме изядете с парцалите.



Тагове:   март,   Осми,   каже,


Гласувай:
2
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Спечели и ти от своя блог!
1. анонимен - страхотно казано
08.03.2007 11:40
Браво мацка, за пореден път успя да кажеш това което много от нас си мислим /но нямаме трибуна или време/ да кажем. Особено за датата 8ми март съм на 1000% солидарна с теб, и все още намирам сили да казвам "..ама аз не го празнувам". За пореден път успя да ми оправиш настроението, благодаря за което от сърце.
цитирай
2. fugitive - Браво!
08.03.2007 11:51
Точно така!
Баба ми сутринта разправяше, че най-мног обичала осми март, щото едно време ги пускали от работа на обяд.
А на майка ми купих китка, щото ако не й купя, ще каже, че не я уважавам, а ако и купя - ще ми благодари и ще каже, че това е комунистически празник. Но аз гледам да й купувам цветя и без повод.
цитирай
3. sunflower - :)))
08.03.2007 11:53
Аз няма да те ям, защото живота ми "в по-голямата си част" е "безкраен празник" и също не ми пука дали е 8, 9 или 10 ... март или декември :))))
Но всеки официален празник е още един повод за усмивка и ... ударяне на 1, 2, 3 ... /кой колкото може/ ракийки/джинчета /кой каквото пие/ ... тъй че :)))) ... нямам нищо против :)
цитирай
4. scarlet - Браво
08.03.2007 11:54
Напълно те подкрепям. А това е моето мнение по въпроса: Празник ли - какъв празник е 8 март - идвам сутринта в офиса - на входа стои колега с 15 еднакви рози - раздава на всяка дама (редно е да отбележа, че май само на 8 март сме дами), добре, че не иска и подпис. Честно казано нямам нужда от подобно лицемерие - цяла година гледаш намръщени, мъжки, директорски физиономии и о, чудо - на 8 март те се превръщат в благородни рицари. Не мерси! Отгоре на всичкото получаваш цветя от хора без никакво отношение към тях - само за да мине номера, ами аз не ги искам тези цветя - не ми става хубаво на душата от тях. Предпочитам цвете от човек, който наистина държи на мен и изобщо не държа на коя дата ще го получа. И още нещо - благодаря на човека, който толкова години вече ми подарява цветя със и без повод!
цитирай
5. lemonpie - Аз няма да те ям, но и браво няма да ти кажа,
08.03.2007 12:00
всеки ден се чувствам жена и определено получавам цветя не само на този ден, обичам цветята без повод, поднесени с усмивка, с поглед, казващ повече от самото цвете. Жена съм и нито се срамувам, нито пък го изтъквам. Определено женското ми личи от километри, но нищо не ми пречи да благодаря, да се усмихна и да целуна поднеслия цветето и поздравленията. Нали така правим деня по-слънчев и усмихнат.
Защо трябва непрекъснато да отричаме всички празници, независимо от начина, по който са възникнали?
цитирай
6. krasitta - кой празник
08.03.2007 12:01
кой празник съм отрекла, че да е и "непрекъснато".
цитирай
7. lemonpie - ***
08.03.2007 12:04
http://krasitta.blog.bg/viewpost.php?id=44011
цитирай
8. krasitta - сори,
08.03.2007 12:06
че съм останала неразбрана. Не съм го отрекла. Отричам лигнята, свързана с него. Все едно...
цитирай
9. lemonpie - И така да е,
08.03.2007 12:09
не виждам нищо лошо в един празник повече, лигнята и розовите простотии не харесвам и аз, и моята любов не е въплътена в три рози и малко бонбони, но стига отношението да продължава всеки ден, не се отказвам в крайна сметка. Всеки има право на мнение, така че уважавам и твоето.
цитирай
10. анонимен - :)
08.03.2007 12:13
Дилемата ми снощи беше, дали ще е червен гербер или фрезии. Е, беше гербер.И обичайното- ето ти тези пари и си купи нещо, че си много капризна.Не, че имам нещо против това да си купя нещо, но тази истерия покрай "женския празник" тотално ме изнервя. Какво- на 9 март вече не съм жена ли? Напълно те подкрепям ,krasitta! Бих искала мъжете да не се силят толкова в този ден, защото резултатът в крайна сметка е трагикомичен. Точно като гербера от съпруга ми. Аз още преди години му казах, че не обичам това цвете. :))
цитирай
11. анонимен - Spodelyam napulno napisanoto. ...
08.03.2007 12:15
Spodelyam napulno napisanoto. Adski e otvratitelno da se praznuva edin den v godinata, a na drugya o6te da te psuvat i tormozyat. A kakvi banketi ima6e eno vreme, da povurne6 to otvra6tenie. Taka 4e, kakto kazva6, merci, podobno.
цитирай
12. анонимен - Абсолютно подкрепям!
08.03.2007 12:15
Браво Красита! Хубаво ми става, като чета неща, толкова изразяващи и мен самата! Не обичам 8 март, може би точно толкова, колкото и Свети Валентин. Претъпкани улици и заведения, в които не можеш да си намериш място, от обезумели двойки, които стискат по една роза, карамфил, лале или кой, каквото цвете е успял да докопа. Колко от тези момичета получават цветя без повод? Колко то тях се обиждат, сърдят и вдигат скандали на приятелите/мъжете си, ако не получат китка или подарък?! Благодаря на съпруга ми, че НЕ ми подарява цветя на тези празници. Но това не ме прави по-малко жена, нали така?
цитирай
13. sis - ах!
08.03.2007 12:18
и на мен ми се искаше да напиша нещо такова.
Но..някакси днес..ми се промени малко мнението. Ако оставим настрана лицемерното отношение. Харесаха ми сутринта улиците, оглеждаш се и всичко е в цветя. Обаждат ти се някакви хора, които рядко чуваш. Стана ми хубаво. Влизам в съседния офис, колежката се наконтила, направила софра със сладки, соленки и пиене. Весело е някакси. Другата колежка пък щяла да остави детето на мъжа си и да се забавлява по женски... На мен..този празник ми е малко.... ЗА МАМА. Защото работещите майки са си героини. Като...за 3-ти март. Нещо такова.
Та на мама - на 7-ми й подарих цветята. :):):):)
цитирай
14. dragulov - Браво! И аз се чувствах малко нелепо ...
08.03.2007 12:26
Браво! И аз се чувствах малко нелепо като се натоварих с четири китки за колежките сутринта, ама не мога да ви кажа, ако празнувате сте ...клари цеткинки. Иначе, за съжаление май не съм подарявал на жена си нищо без календарен повод... Е, и тя също!
цитирай
15. анонимен - Комплексирана вiтсн!
08.03.2007 12:38
Какво лошо има в един празник, да не сме без-делници. 8-ми март е връхна точка в целогодишното ми уважение насочено към женското обкражение! Повече уважавам 8ми март, докато 14ти фев. е комерсиален и меркантилен празник, затова съм по скоро склонен него да оплювам, но сигурно ти има какво да кажеш за всеки един празник, източник на положителни емоции!
цитирай
16. анонимен - Радваш ме, ама истински :)
08.03.2007 12:39
Ха ха, не си сама! (То да си призная и аз не съм де.) Но в конкретния случай имам предвид, че не си сама в не-празнуването. Усещането ми беше, че някой ме е сканирал телепратично и е написал мислите ми. Ама много по-стройно и с хъс, отколкото аз бих могла.
цитирай
17. анонимен - Пълна подкрепа
08.03.2007 12:39
Винаг съм си мислела, че 8 март е ден на майкат, но сегъ съм майка и пак не го чувствам празник. Много изкуствено ми се струва всичко, не намирам никакъв смисъл, мъжете около нас да се охарчват излишно, та ние сме само колеги. Много съм против да ми подаравя цветя и лигави сувенирчета за 8 мар и 14 февруари. И все пак чистит празник на тези, който празнуват.
цитирай
18. krasitta - най-накрая
08.03.2007 12:39
откога чаках да чуя, че съм кучка :) благодаря ти, анонимко
цитирай
19. nakom - слабите имат нужда празник
08.03.2007 12:41
за силните всеки ден е празник.
но за определени класи е необходимо да им се напомня че са специални.иначе просто им е трудно да се почувстват като такива.
цитирай
20. анонимен - Страхотно!!!
08.03.2007 12:47
Страхотно!Отдавна не бях чела нещо толкова готино.Не обичам наложените празници и че точно на определени дни да се забавлявам или тогава някой да се сеща за теб.Искам всеки ден да ми е празник и хората,около мен да ме уважават и ценят,което е така и затова сам щастлив човек.Въпреки,че не празнувам този ден днес реших да е различно(просто така-защото като реша нещо го правя) да се позабавляваме спретвайки си едно страхотно женско парти.Честитя на всички страхотни,забавни и еманципирани жени!
цитирай
21. анонимен - Ох, още една много модерна жена
08.03.2007 12:50
Знаеш ли, Красита, много се кефя принципно на нещата, които пишеш. Обаче просто ми става адски тъпо и досадно, когато поредната женка се изцепва "Стига с тоя комунистически празник, аз не празнувам, това са простотии......бла-бла-бла" Оки, съгласна! Всеки има право да празнува или да не празнува! Само, че се надявам всички онези жени, които гордо вдигат глава и казват "МОето момче намира начин всеки ден да ме изненадва!" да го казват искрено...Защото и моето момче ме обича и изненадва, но няма нищо лошо в това в 1 ден да те поздравят и някои колеги/клиенти/партньори във фирмата и т.н.....Ами дай тогава да не си празнуваме и рождените дни и имените и Коледа и НОва година...Защо пък да ги празнувам??? По същата логика...Айде със здраве
цитирай
22. hamster - хм, ако твъдиш че четеш нещата на Красита
08.03.2007 13:15
щеше да си забелязала иронията й за Коледа и Нова година- за промишлените количества манджа, за голямото надяждане и че колкото да се залъгваме как това са семейни празници-не са.Единственото семейно е локализацията на едни род около софрата.Да яде до пръсване. Така и с осми март.Клишета. Какво ме топли това че тъпия селяндур,който всеки ден те обижда на осми с крива усмивка ти честити какво?
Красита, едва ли имаш нужда от защитник, но защо всички се бият в гърдите ка получават с повод и без повод цветя и как 8-ми не им пречи. А ако получавах само тогава как ли щяха да реагират? :)
И ти подарявам един чифт Лиляви сютюени( сети ли се ;р)
цитирай
23. krasitta - мерси, хамстер,
08.03.2007 13:18
точно това имам предвид - няма какво да добавя. Само си взимам лилявите сютюени, хаха :)
цитирай
24. copycat - ---
08.03.2007 13:19
Красита, има ли един празник дето да не ти е по свое му противен? Не... не отговаряй! Ще развалиш магията!
цитирай
25. innkka - Сефте чуваш, че си кучка? Айде, а...
08.03.2007 13:22
Сефте чуваш, че си кучка? Айде, айде... Ми, да ти го препотвърдим, ако трябва... :-)
цитирай
26. krasitta - о, ще отговарям,
08.03.2007 13:23
това си е моят блог :))) И да, има - обичам си рождения ден, обичам Великден, обичам Коледа... и много други. Обичам и всеки ден, който живея. Кофти възприемаш коментарите ми :)
цитирай
27. krasitta - ама заповядайте,
08.03.2007 13:24
моля ви се :)
цитирай
28. анонимен - ----------
08.03.2007 13:31
Браво, поредната статия на Красита, която много ми харесва. Съгласна съм с доводите на Красита, но ... аз възприемам 8 март, като празник на майката. Не става въпрос да се купуват големи подаръци, достатъчно е и едно цвете и малко внимание. Защото на рожденните ни дни не се сещаме за майките си, по-скоро мислим за купона и подаръците и 8 март е един добър повод да кажем "мамо, обичаме те"
цитирай
29. анонимен - Аз си го харесвам празника
08.03.2007 13:36
Днес сутринта моят син ми купи цвете, даде ми го и ме целуна с думите: "Честит празник мамче обичам те!". Той е на 12г. и събира пари за поредната сууупееер компютърна игра, но въпреки това се сети как да ме зарадва, стана ми толкова приятно! По улиците виждам мъже с цвета и жени с широки усмивки и ми стана още по-приятно. В офиса всички дами са облечени официално, смеем се има сладки, бонбони и много много цветя. Харесва ми този празник много повече от 14 февруари! И нацупени девойки, които с презрение в гласа казват: 'Аз този праник не го празнуват' ми идва да ги удуша с кеф. :-)) Хайде със здраве и ЧЕСТИТ 8 МАРТ!
цитирай
30. анонимен - и все пак....
08.03.2007 14:11
......честит 8 март Красита нищо че не го празнуваш :)
цитирай
31. анонимен - скромното мнение на Деян Дянков
08.03.2007 14:22
Здравей, кака.

ЧЕСТИТ ОСМИ МАРТ!

...и поздравления, защото нямам навика да пиша подобни съобщения.
По принцип съм невероятно спокоен човек и просто бих затворил browser-а, но днес вероятно съм доволен от живота и реших да напиша това мнение.

Ползвам RSS feeds на dnes.bg и чета няколко от новините им всеки ден. Днес не беше изключение. Прочетох заглавие "Тя не празнува осми март и не се притеснява да го каже" и реших да погледна.

Четох.
Четох по-нататък.

Бързо осъзнах, че няма да науча нищо ново от "новината".
Някакъв смисъл? Не намерих.

Няма да продължа в същия дух, защото ставам груб - ще мина направо на въпроса.
Просто исках да ти кажа, че времето на хората обикновено им е ценно. Поне моето е. Изгубих няколко минути в четенето на новината ти. Защо? Защото имаше добро заглавие и защото се заинатих и реших да дочета цялата (дори след началото на вторият абзац, което ме светна, че по-надолу няма нищо ценно).
Поздравления - отново!
Поразгледах още няколко твои "новини" - този път само заглавията, разбира се. Видях, че са по-дълги от нормалните в dnes.bg и реших, че също няма смиъл да ги чета.
А от днес нататък, когато видя името ти - горе, под заглавието - просто ще затварям browser-a.
Разбери, че мен не ме интересува защо не празнуваш 8ми март - колкото и професионално да си написала "новината". Предполагам още много хора, които не те познават лично, не ги интересува.

Не ни губи времето.

Поздрави,
Деян

P.S.: тъй като вярвам, че и ти цениш времето си - предполагам ще игнорираш този коментар. Ако все пак се бъркам - можеш да ми напишеш отговор на deyan.dyankov кльомба gmail точка com - защото няма да се върна, за да прочета евентуалният ти отговор тук.
цитирай
32. анонимен - Браво! Но...
08.03.2007 14:28
На мен статията много ми хареса. Аз съм на 22 години и откакто ми честитят 8-ми март от няколко години, ми е неудобен този празник.

Но един приятел днес сподели как го черпят с баници и сладкиши по повод празника и добави: "ми кефят се жените :)) то и без това само днес мъжете се сещат да подаряват цветя"...
В крайна сметка, наистина ако жените се чувстват забелязани и щастливи на този празник, нека го празнуват! Но нека ни оставят право на избор на нас непразнуващите и да не ни гледат учудено като кажем, че не го празнуваме този празник! :)

Поздрави!

-Виктория Машева
цитирай
33. анонимен - Честит 8-ми Март на всички празнуващи!
08.03.2007 14:44
Според мен имаш дълбок проблем. За по-малко от месец оплю 3 (ТРИ) съвършено различни празника. Свети Валентин и аз не харесвам и съответно те подкрепих мисловно. След това обаче дойде ред на оплюването на мартеничката, а сега и на 8-ми Март.

Да ти дам разрешението на проблемите ти:

Мартеничките - не чакай щъркела - изрежи ги и ги захвърли. Наказание от провидението няма да те стигне. Аз ще си нося своите докато видя птичката, защото са ми от хора, които ме обичат и които искрено желаят да съм здрав през годината, а на мен ми е хубаво, че тези хора са се сетили за мен.
8-ми Март - намери си истински мъж, който да те накара да се чувстваш като жена, а не се хвърляй със зъби и ноки срещу всичко, на което другите се радват. След това, след като го намериш, изчакай да дойде следващия 8-ми Март и тогава прецени дали ти е все едно ако той го отбележи по специален начин или не. Искрено ти го пожелавам.

П.П. Този, който те е нарекъл bitch, го е направил образно - в английския думичката носи доста повече от "кучка" в българския - предполагал е, че го владееш по-добре.
цитирай
34. feishtica - До кинолога и възмутените
08.03.2007 14:46
Не знам ти какво значение влагаш в думата "кучка", но тъй като според твоето твърдение Красита е кучка, а според моите наблюдения Красита е жена интелигентна, иронична, с тънка кожа и уникално светоусещане, то май се налага изводът, че кучка е жена интелигентна, иронична, с тънка кожа и уникално светоусещане. Тъй че ще ти бъда благодарна ако наречеш "кучка" и мен. :)
Инак напълно подкрепям Красита в това, че този празник регламентира жените като едва ли не друг вид, друга категория хора. Т.е. заявява, че съществуват хора от една страна и жени от друга. И не мисля, че написаното е "изцепка" или някакъв лозУнг от страна на Красита. Не виждам да е тръгнала да се бори с женския празник; просто изразява личното си усещане за него и не разбирам защо то предизвиква толкова остри реакции.
цитирай
35. baraboshi - има една чуждоземна поговорка, ...
08.03.2007 14:54
има една чуждоземна поговорка,която за случая ми се струва подходяща:не изхвърляйте бебето заедно с мръсната вода.ама цветята били увяхнали,ама Пирински бил казал някви щуротии-дъра бъра все неща дето изобщо не ме интересуват.Ако ти е хубаво ще намериш и хубав начин да празнуваш.
цитирай
36. анонимен - jena sam ne samo na 8-mi mart
08.03.2007 15:01
Красита не е кучка, а съвременна жена, която разсъждава по съвременен начин
Аз съм 100% зад написаното от нея, защото и аз не мога да понасям насилствената лигня покрай 8-ми март или Св Валентин( които незнам защо празнуваме?? - колко хубаво си беше само с Трифон Зарезан) Както и да е - чувствам се неловко и неудобно на 8-ми март, защото всички те гледат едно странно, навсякъде се говори за жената и мъжете се чувстват задължени да ти купуват цветя, докато аз се чувствам задължена да се усмихвам и да се правя на фиерична богиня - BLAH!
Ето откъс от едно поздравление, което получих днес:
"честит 8ми март на всички нейни половинки!
Не забравяйте че без нашата красота и търпение мъжете са загубени!Нека съумеем винаги да ги привличаме и подкрепяме!"
Направо ми вгорчи закуската
Desparate Housewives пасти да яде
цитирай
37. анонимен - 100% SUPPORT
08.03.2007 15:11
Без да навлизам в детайли искам да дам 100% си подкрепа на анархо-статията!
цитирай
38. pakostinka - Според мен
08.03.2007 15:17
няма никакво значение дали празнуваш или не. Всичко е въпрос на личен избор. Важното е да се усмихваш, а Красита подари много усмивки, така, че направи деня на много празник, а на празнуващите - двоен. :)))
цитирай
39. анонимен - Да ви имам и проблема ...
08.03.2007 15:18
Като искаш и си на кеф - празнуваш, като не искаш - недей . Истина е, че човек винаги има две лица - едно за пред обществото (което обикновено казва "Благодаря, много мило ..."), а другото за пред себе си - "съвест" май се наричаше ...

И двете доста често влизат в конфликт и то само заради това, че човек не осъзнава как преследва своя огледален образ :). Образно казано. Съмнявам се, че разбрахте за какво иде реч, амане е и нужно - все някога ще го разберете.

Дотогава - приятно прекарване на "празниците" :-)))))
цитирай
40. feishtica - Деяне...
08.03.2007 15:25
Като гледам се изживяваш като център на света щом отъждесвяваш собственото си загубено време със загубеното време на човечеството. За мен пък, и гледам още доста хора тук, да намерят съмишленик не е изгубено време.
цитирай
41. krasi2g - :)))
08.03.2007 15:26
Ма така си е бе! Лошав празник, лошав! И продавачите на цветита и те са едни лошави! Тез пари дет им ги дадох (ми ги взеха) - в бири ако ги обърна, плаче сърцето! Революшън викам да става трябва! Пък осми март викам да стане мъжки празник, и жените да ни подаряват джобни ножчета (примерно)! Щот то на тая дата така и така празник си има, що да отива зян? Жените кат го не щете, подайте го насам!
П.С. Отделно от по-горните възклицания, аз осми март си го обичам. Заради жените, които искрено му се радват. Ами хубаво си е тъй да има някой и друг повод за радост. Пък Клара Цеткин е шемет!
цитирай
42. анонимен - подкрепям те
08.03.2007 15:28
Най-сетне намерих време да прочета статията ти и не съжалявам:)), въпреки че предполагах съдържанието й. Изразила си много точно и мойте усещания за този "празник"......
А и мъжете к'во се правят??!! Много добре знаем, че я ненавиждат тая измишльотина "Осми март"!
цитирай
43. анонимен - въпрос
08.03.2007 15:52
koga za posleden pat si kazvala na maika si 4e ia obi4a6?
Koga za posleden at sa ti dariavali zvete?
Po prinzip 8mi mart e praznik pokazva6t uvajnieto i priznatelnostta kam jnite a tova 4e sa nesto po razli4no,nesto neobiknovenno!
ot napisanoto vijdam 4e se opitva6 da privle4e6 vnimanie kam sebe si i ideite ti toest da bade6 po razli4na a vsa6nost se opitva6 da otre4e6 svoita razli4nost individualnost!
A osven tova taka nenavijdanite soc vremena ve4e gi niama!!!
Mnogo sajaliavam majete do teb tai kato po principnie se opitvame da razberem "nejnata" polovinka do sebe si a pak ti spored men mai samata ne si naisno sas sebe si za6to li!??
Ami ti otri4a6 pone spored men de vsi4ko pokrai sebe si!!
цитирай
44. анонимен - До feishtica
08.03.2007 15:57
Мило момиче, аз съм този, когото наричаш "кинолог". Кинолог не съм, както и не съм наричал авторката "кучка". Прочети внимателно какво съм написал и моля те, отбележи, че съвсем съзнателно съм отбелязал, че никой не е нарекъл авторката "кучка" преди ... самата тя да го стори - в номер 18 от 12:39. Още веднъж за невладеещите ангилизкия до съвършенство - "bitch" ain't "кучка".


П.П. Не съм любител на конспиративните теории, но интересно как се появи написан отговор за мен само след 2 минути? Та моят още не беше публикуван? Чакаше си одобрението от авторката доста по-дълго...
цитирай
45. анонимен - Лелеееееее, колко мнения, какви ...
08.03.2007 15:57
Лелеееееее, колко мнения, какви излияния, ма то в родината пълно с писатели!!! Само дето тези, които пишат като Красита са много кът!!! Изразява си мнението жената и ви провокира! А един даже си призна, че САМО на този ден уважавал жените! Е, както се казва, остава да се попита - кой ми сра в гащите! Поздрави за отново предизвикателното и откровено мнение! подкрепям го! А на Деян - не ти дочетох монографията, защото е мнооооооого скучна!
цитирай
46. анонимен - deyaneeeeee, ma tova ne e novina, be ...
08.03.2007 16:35
deyaneeeeee, ma tova ne e novina, be momko, tova e edin drug janr, deto ti ne go znae6:)))
цитирай
47. krasitta - до № 43
08.03.2007 16:36
първо необикновено се пише с едно "Н" - сори, ама е елементарно и ме дразни, като го видя грешно. Второ - "покажи си уважението и признателността към жените, за това, че са нещо необикновено и различно" и на 9 март, моля, а също и на 19 август, че и всеки друг ден.
цитирай
48. анонимен - Брех
08.03.2007 16:46
Хммм харесва ми, че отричате 8 март , ама не бъдете толкова нахални да иската 365 дни да е 8 март:))Карайте го малко по - скромно:P
На авторката браво - хубаво написано, остава само и да е искренно, а дали ще е и лично - това вече е друга тема.Дано всички, които сте се разписали тука не чакате довечера мъжете/приятелите/гаджетата ВИ да ВИ заведат някаде за да отпразнувате празника, както подобава, а недай си божке да са забравили за "гербер" и / или "зюмбюлче", да бъдат "изядени с парцалите" :)
А иначе весело изкарване / прекарване - на, който както му хареса:D
цитирай
49. didim - да.........
08.03.2007 16:57
Страшно се кефя когато чета твоите работи в днес.бг. Всяка вечер проверявам за нещо нова, така че пиши :-)
Аз празнувам 8-ми март, но нека всеки има право на мнение и да решава какво и как да празнува. Ако не искам няма да ме накарат насила.
Все пак честит празник!!! А ако искате и всеки ден да си го пожелаваме!!!
цитирай
50. shiva - Страшен спор се разгорял тук, тцтцтц...!
08.03.2007 17:03
Крас, твърдо заставам зад същата позиция и ще я защият с пример:
Не искам и отказвам да получавам "уважение под формата на цветя" от многото си колеги единствено на 8ми март. След като обосновах въжданията си преди години пред тях, получавам цветя не само на 8ми март, а и на 13ти май например, или 19 ноември... просто защото се сетили и сметнали, че заслужавам...

Не искам и не получавам никакви честитки, карамфили и подаръчета от Милото на 8ми март. Получавам го почти през събота под формата на "утре, когато се наспиш разпределението на задачите е - ти да намериш филм, който да гледаме или дестинация за разходка, аз ще почистя жилището и ще изпера килима!", или когато съм скапана да ми направи вечеря и да ми сипи питие....

Да мислиш, че засвидетелстваш уважение на жените до себе си само на 8ми март, подарявайки им китка, а през останалите 364 дни в годината да ръсиш тъпи вицове по техен адрес... не, благодаря!
цитирай
51. анонимен - От моя мъжка гледна точка!
08.03.2007 17:28
Моята логика, че този празник не го възприемам като останки от комунистичческо време ама, защо по-дяволите жената трябва да е специална само един ден в годината като може да е специална 365 дни в годината. Голямото чудо цветенце, подаръче, романтична вечер хайде празника минал и цялата работа защото жената била специална един ден в годината. Празника като 14 февруари и този са комерсиализираха.
цитирай
52. анонимен - brawo,Krasita:)
08.03.2007 17:41
brawo,Krasita:) poreden 4udesen marerial:)kefi6 me-i ne samo men!koito se nerwi-negowa grija!A za praznika-6toto e powod za po4erpka-nazdrawe!s Bloody Mary!
цитирай
53. анонимен - Bitch?
08.03.2007 17:52
Признавам, че английският ми е доста скован и не познавам нюансите на думата bitch. Така че погледнах в Мериам Уебстър:
1: the female of the dog or some other carnivorous mammals
2 a: a lewd or immoral woman b: a malicious, spiteful, or overbearing woman — sometimes used as a generalized term of abuse
3: something that is extremely difficult, objectionable, or unpleasant
4: complaint
Нито едно от значенията не ми изглежда ласкаво, особено когато думата е съпроводена от епитета "комплексирана".
Относно подозрението, че аз съм Красита, която си е организирала една малка апология под чужд ник, ако съм действеително аз, не се очаква да си призная, тъй че каквото и да кажа може да бъде изтълкувано превратно. Мисли каквото искаш. :P
цитирай
54. feishtica - Съм Фейщица :)
08.03.2007 17:54
И последното е от мен, бях забравила да се регна.
цитирай
55. outfaced - този празник като идея ...
08.03.2007 18:36
... поставя жената на по-ниско ниво и в ролята на слаба страна имаща нужда от специален ден за да се почувства човек.

Ако се абстрахираме успешно от това обаче, може да си се получи просто един приятен ден/купон, какъвто разбира се може да бъде всеки един друг ден, при нужното желание и обстоятелства
цитирай
56. eleni - ох, то цяла
08.03.2007 18:39
осмомартенска революция станала (или може би трябваше да го напиша с голяма буква - Осмомартенска)... пушки, топовни гърмежи, прелита и по някой и друг домат...
Не яжте жената, бееее... радвайте й се как хубаво пише и как хубаво има собствено мнение:)
цитирай
57. анонимен - mi ne go praznuvai togava, koi te kara
08.03.2007 19:07
praznika si e mnogo hubav. ina4e sum abslolutno suglasen s: "Предпочитам ги на девети март, седми април или която и да е друга дата", ako polu4ish cvetq na vseki drug den osven 08.03(14.02 suotvetno) bi bilo hilqdi puti po-radvashto, no tova ne zna4i 4e nqma nujda ot tozi praznik, vseki ima pravo da praznuva ili ne, nqma kakvo da se surdish na horata, koito ne go praznuvat, zastoto na teb moje da ne nosi radost, no na drugi nosi, edin dobur povod da pozdravish jena, vsichki, koito az pozdravih dnes se zaradvaha mnogo
цитирай
58. thesting -
08.03.2007 19:14
Поздрави за чудесната позиция! Днес сутринта открито заявих на няколко госпожици, че съм склонен да ги обичам и да им се радвам повече във всеки един от другите 364/5 дни в годината, а не на определена дата едва ли не по принуда. Слава богу, оказа се че ме разбраха, даже ми се и зарадваха :)
цитирай
59. uazi - хехе...
08.03.2007 19:33
напълнихте ми сърцето.
Като гледам по броя на коментарите и четенията, постинга си е постигнал целта.
Аз пък все си мислех, че празниците са, за да се веселим, а не да се дърлим като ...(трябва да измисля подходящ синоним). В крайна сметка трябва да има празници, та да не ви рухне икономиката и да не останат гладни продавачите на цветя... трЕбва да се гле'а положително! :))
цитирай
60. анонимен - :))
08.03.2007 20:59
Да се изкажа и аз по въпроса...Първо -две думи на Деян едикойси....Ми кой ти е крив ,бе ,брато,че си си губил времето да четеш този постинг, който, апропо, не знам защо наричаш "новина"..Що си мислиш,че някой го е еня за твоите душевни терзания да четеш или да не четеш...Второто ,което ме впечатлява...но не ме изненадва , е че по-пиперливите мнения тук са анонимни..и явно са писани от мъже. Това,което ги обединява е тотална липса на чувство за хумор и малодушие в излишък, щото ако беше обратното, щяхме да им разберем имената на изказващите се. И накрая-чувствам се достатъчно женствена , достатъчно обичана и уважавана за да се присъединя към групата на тези, дето не пра знуват 8 март и не се притесняват да го кажат. Щото аз съм тази, която решава дали, кога и как да празнувам. А най-естественото нещо на този свят е да не изневеряваш на себе си.
цитирай
61. анонимен - уж нямаше да се връща тоя Деян
08.03.2007 21:39
и искаше специално авторката да му отговаря в имейл и да му 'изгуби' още малко от скъпоценното време.. пък той цял следобед е следял коментарите-новини.
цитирай
62. анонимен - Внимание 365 дни в годината
08.03.2007 23:44
Възможно ли е 365 дни в годината да получавам сутрин цветя от близки и познати?
Възможно ли е 365 дни в годината да празнуваме?
Възможно ли е 365 дни в годината да ми повтарят колко съм специална и колко ме ценят? (хм, това последното е реалността всъщност)
Смисълът на един празник е да повдигне емоциите на ново, по-високо ниво, недостижимо в нормалното ежедневие. А ако тези приповдигнати емоции са ежедневие, те просто никому няма да правят впечатление.
Всички празници са измислени - радвате се на рождения ден на Исус или на възнесението му? Радвате се на буквите или на годишнина от подписване на мирен договор? Радвате се, че преди определен период от време сте сменили вътреутробния си с извънутробен живот? Ако човек се зарови в основанията за празнуване, моментално ще им намери рехавите основи. Празник има, когато човек има желание да е весел, да получава и да дарява радост.
Аз обичам да е радостно край мен, това ме зарежда с положителна енергия. Честито на тези, които са решили да празнуват майката и жената!
А на тези, които само търсят философските основи на нещата - това е един от пътищата към депресията, да не ви идва до главата...
цитирай
63. анонимен - 8ми март е сексистки празник
09.03.2007 00:27
колкото и благосклонно сексистки да е, все пак е сексистки и като такъв само затвърждава социалното неравенство на полова основа. докато не се появи празник на мъжа - този на жената си е жив фарс, на който мъжете си измиват ръцете с некфи полувинчати поздравления и няколко китки за това че в същност не ни смятат за равни. а ние им припяваме и даже се радваме (понеже, явно толкова ни е ъкъла)
цитирай
64. strianakiev - Поздравления за всички мили дами..
09.03.2007 09:47
Да подариш едно цвете на едно цвете си е хармония..дали днес или утре..дори всеки ден...няма нищо лошо стига да е направено с чувство и искренно..
цитирай
65. анонимен - Аиде честит 9-ти март
09.03.2007 10:23
аман от смахнати комплексари, които не са способни да се радват на живот и да ценят всеки миг на щастие, та имат силна необходимост от празници, за да се чустват добре! - само толкова ли бе, сладурчета. И какво ви е Винован Красита, че се заяждате с нея - това урпажнение може да го пропбвате пред огледалото
цитирай
66. анонимен - Честит 9-ти март
09.03.2007 10:27
способни да се радват на живот и да ценят всеки миг на щастие, та имат силна необходимост от празници, за да се чустват добре! - само толкова ли бе, сладурчета. И какво ви е виновна Красита, че се заяждате с нея - това упражнение може да го пробвате пред огледалото
цитирай
67. анонимен - Браво
09.03.2007 13:46
Всъщност не съм яростен отричач на този "празник", но не празнувам. Не виждам смисъл. Мъжът ми ме уважа целогодишно и вчера ми донесе бонбонки Линдор,ей така, щото обичам. Ма, той ми ги носи и на 26 януари. Щото било петък. Аз му направих соленки.
Наистина вече не ми се обяснява, че не виждам смисъл да ме почитат като нещо особено. Ако не го правят ежедневно, тогава ще искам фрезиеста марула от 1.50 от лелите Попа на 8 март.
Обаче благодарих с усмивка на свекър си, който ми беше купил нарциси. Защото обичам нарциси, не 8 март.
Дразня се обаче от 19-годишни момичета, които СИ честитят, МИ честитят и т.н.Това ме дразни.
На мама, обаче звъннах. Тя заслужава всеки ден да й звъня и аз го правя.
цитирай
68. bibeto - това горното съм аз Бибето
09.03.2007 14:12
това горното съм аз Бибето
цитирай
69. feishtica - Много широко ме усмиФна, Бибе...
09.03.2007 14:19
...за което благодаря. :)
цитирай
70. bibeto - моля, моля. . . пак заповядай! ;-)
09.03.2007 14:50
моля, моля...
пак заповядай! ;-)
цитирай
71. анонимен - По Темата
09.03.2007 17:55
Красита по принцип чат пат ти четях нещата в днес бг. Вече обаче поспрях. Рядко да не кажа никога, се ражда нещо позитивно - просто се оплюва всичко по ред на номерата. Дай сега понеже сме различни и да отхвърляме и нареждаме всичко и всички. Айде малко от малко повечко позитивизъм. То бива бива, ама чак пък от толкова негативизъм, никой няма нужда. Откровеното заяждане е едно, а финият и весел сарказъм е съвсем друго.
цитирай
72. krasitta - ей сега
09.03.2007 22:49
ще ида да се погреба от скръб че си спрял/а да ми четеш "нещата" :))) излез първо от анонимност и след това ми давай ценните си съвети. Хайде, чао :)
цитирай
73. alex4o - Искам да
09.03.2007 22:55
поздравя : feishtica, bibeto и всички онези хора, които са широко скроени, имат 4увство за хумор, за тънка ирония и самоирония. Аз обаче страшно се дразня от типове и типки като Деян - 4удя се как може някой да е толкова тесногръд...пфууу. Fuck Offf (вероятно според новия английски на некой читатели тук, това е хубава дума) бе я fuck off, Направо sod off.
красита е супер:)
цитирай
74. alex4o - Красита и негативизъм?!?!
09.03.2007 22:58
Я ходи да се гръмнеш бе. Като и оня идиот Деян и онзи с английския. Тесногръди хорица. Откъде сте измилени. Съжалявам ви, че нямате такъв поглед и чувство за усещане и хумор като на Красита или на : feishtica. Направо fuck off, направо sod off.
цитирай
75. анонимен - Прочетете номер 63
11.03.2007 13:26
Много ми хареса.

Колкото до последния джентълмен - alex4o - много "убедително" звучиш с нежния си език и голяма "услуга" правиш на Красита със защитата си.

Красита, аз също намирам, че прекаляваш с негативизма и оплюването - някой беше проследил отношението ти към последните няколко празника. Тенденция се наблюдава мило момиче, и това не е тенденция разкриваща един щастлив човек. Знам, че мнението ми не те интересува и че няма да "идеш да се погребеш от скръб", но поне се замисли без да показваш тук "слабостта си" - направи го далеч от блога, а тук си играй "силната и независима бунтарка". Имиджът си е важен. ;-)
цитирай
76. krasitta - имиджът ми,
11.03.2007 13:42
анонимко, си е окей напълно :)) и ти пак продължаваш да ми даваш съвети, в качеството си на неизвестно какъв/каква, което обаче е типично за по-голямата част от населението на тази планета. Аз от психолози нужда нямам, така че намери си друго опитно зайче за псевдо анализиране :) а мен престани да четеш, за да не се натоварваш, пък и очевидно не схващаш нищо..., а се плъзгаш по повърхността на текстовете, съзирайки само това, което е отгоре. А това е тенденция, разкриваща много неща, ама няма да ти ги казвам, щото безплатни съвети не давам, особено на анонимни :)) чаооо, отивам да се отдавам на слабостите си - с най-голям кеф. И ще продължавам да го правя И в блога си, щото си е мой. Ciao :)
цитирай
77. alex4o - анонимен 76
11.03.2007 16:41
Май някой не разбра. Негативизъм няма. Н-я-м-а. Това е просто менние, Забавно, различна гледна точка и точка. И тенденция няма. Слабост също,. А относно моя език, това си е моя език. И не защитавам никой. Така че те поздравявам с тенденцияа на моя език. Did u get it?
цитирай
78. анонимен - ei pobyrkaha te !!!
13.03.2007 01:11
ti si roza,ti si krem,ti si shtastie za men...
цитирай
79. hamster - типична мила родна картинка :)
13.03.2007 09:43
В България-страна демократична, как така някой ще изкаже мнение, различно от общоприетото и няма да бъде оплют! Това кой какво празнува или не си лично негов проблем и излаишна ваша грижа, мили традиционалисти! И колко много АНОНИМНИ психоаналитици ! Това че иронията и малко по-различното чувство за хумор от "онуй как са издрънди по гъз" ви изглежда като депресия само затвърждава рамката-точнота така, както казва дамата от 63, никакво философстване и напъни за мислене, простота трее в тоя живот, защото простотията не е достатъчна :) За неразбралите-това е ИРОНИЯ ! :)
цитирай
80. анонимен - От скоро следя блога..
05.04.2007 14:05
и чак сега прочетох този материал и всичките му коментари.Работата станала бой на негри в тъмна нощ.Истинско бойно поле.Но признавам смях се с глас и сълзи тъи както съм си сама.Истина е,че някои маи четат от горе от горе-повърхностно или просто не схващат иронията щом търсят какъв ти е проблема,че пишеш.Даваи на пред.
цитирай
81. oksan - Итересно изявление
03.05.2007 23:56
Не отдавна ми бе препоръчан блога ти. Сега заспивам и се събуждам с теб. През останалото време принадлежа но други хора и проблеми. Като казах проблеми забелязах, че ти успяваш успешно да ги забъркаш с писанията си.
Прекрасни са.
Та за 8-ми март. От както осъзнах историята и символиката но този ден, започнах да го отричам. А това беше преди много години, когато още др. Живков не правеше разлика между 8-ми март и 8-ми декември. Дори и той , беше възприел безкрайността на осмицата за безкраен празник.
Това, че го отричах аз не бе драма. Драмата ставаше в съзнанието на най-близките ми хора от женски пол. Бях обвиняван в какво ли не въпреки, че на 7-ми и 9-ти задължително получаваха цветя. Останалите цветни дни през годината с повод и без повод не ги броя. В един момент си казах: какво им се впрягам - жени - като тръгнат след една, ако ще да е Клара Цеткин, стават като стадо. Тъй и тъй нямам амбиции да ставам овчар нека пасът на 8-ми март карамфили, зюмбюли и други гарниращи ги треви. Аз пък няма да им давам паша замъгляваща мозъците им да приемат, че има един ден в годината, в който по презумпция трябва да бъдат ухажвани. Аз уважава, ухажвам и обичам жената през цялата година. Една жена трябва да с чувства жена 365 дни в годината.
Въпреки горните ми виждания, бях упрекван и осъждан дори и от съпругата ми.
И изведнъж те виждам теб. Нещо повече, виждам, че доста жени те подкрепят.
Благодаря Ви. Започвам отново да се възхищавам от жената във ваше лице.
цитирай
82. анонимен - Някого приемаш такъв какъвто е, някого не...
10.05.2007 11:21
И това колкото пъти да го проверявам е така. Защо някои побързаха веднага да се разделят на празнуващи или не? Може би така го разбирате. Един тъпичък съвет - когато не приемате някого, не е задължително да го нападате. Аз ли - аз приех Красита в сърцето си още с първото нещо, което прочетох от нея. Всеки има право да харесва всичко (хора, цветове, празници, действителности, проблеми дори) по свой собствен начин. Но не всеки има смелостта да го заяви от една такава трибуна. Сигурно ще ме нападнете, че нямам свой собствен блог по тази причина. Е не е така. Не смятам за необходимо да се разпилявам, изтърпявайки всички коментари. Емоциите от реала са ми достатъчни. А на теб, Красита, искам сърдечно да благодаря! За това, че правиш този свят (интернет) още по-красив!

Подпис: icq # 162227017 ;-)
цитирай
83. анонимен - Маааалиииии!!!!!?????
23.05.2007 12:18
Никога не съм предполагал, че 8-ми март може да стане повод за гражданска война, баси кви неща ставали по света. Както кълнат китайците: дано живееш в интересни времена. Нас явно бая са ни проклели, щото вече надушвам мириса на кръвта, барутните изпарения, а в главата ми натрапчиво звучи "Партизан за бой се стяга". В последен, отчаян опит да съхраня мира, отправям апел към всички замесени, унесени и все още неумесени (и намусени): тейк ит ийзи пийпъл!!!!!! Никой не ви кара насила да приемате тази сакрална дата по един или друг начин. Най-правилният подход е да я приемете просто като повод да погледнете на нещата през други очи, а не през своите собствени. И понеже съм наясно, че за болшинството пийпъл туй е непосилна задача веднага давам конкретни решения.
Тия дето люто мразят - като ви кажат "Честит празник!" и ви бутнат цветенце в лицето фърлете един кръвнишки поглед на благопожелателя, прокълнете го наум, обърнете се най-невъзмутимо и си карайте по пътя. Вярно, ще предизвикате презрение у околните, но на 9-и, най-късно 10-и март всички ще са забравили, както винаги.
А за феновете - не обръщайте внимание на хейтърите. В крайна сметка щом точно 8-ми март ви е най-мил и свиден празник и сте готови да го браните от техните лапи - съгласете се, че нещо ви има. Което не е непременно лошо, разбира се.
Принципно един празник би трябвало да обединява, а не да дели. Ама само принципно. Моя милост смята, че най-важна в празника е идеята, но простата идея, която си му е заложена обикновено в името, а не безбройните й еквилибристики. Ден на Жената. Че има ли нещо по-убаво от Жената??? Ми няма. Е, що да не й се порадваме, ей тъй, съвсем официално. Не, че на 9-и март/май/октомври няма пак да й се радваме неофициално. Ако ви е по-лесно, приемете, че на 8-ми компенсираме заради дните, в които Жената ни е извадила душичката през дясната ноздра и ние хич, ама хич не сме се зарадвали.
Произходът на празника няма значение, ако ще да е от марсианци-радикалисти. Просто още един повод да се напием, което, смятам, изобщо не е малко.

Sandyno!
цитирай
84. kotak - от скоро съм
13.10.2008 16:42
от скоро съм в блога,то ми личи,нали?мн.съм се надъхал! моля те,пиши повече,ама много повече,какво става в София!ти си ми очите и ушите!от 2 г. не живея там и ми липсва....вс.това
цитирай
85. анонимен - Taka E
06.11.2008 20:56
Predvaritelno , se izvinqvam , za tova , 4e pi6a na latinica , no v momenta ne sam V nashata mila Tatkovina , a v ne tolkva bratska Rumaniq ! Ta i az sam saglasna s Krasi . Pravi mi vpe4atlenie , 4e horata kupuvat podaraci za 8-mi mart po zadaljenie , a ne t sarce. I ako iskam da sam shtastliva i da se 4uvstvam strahotno , ne mi e nujen specialen den ! Za tova predpo4itam da ne me pozdravqt s 4estit praznik ,a da me pozdravqt s dobar den koito i da e den ot godinata ! Az sashto ne praznuvam 8 - mi Mart , e na 14 godini sam , no pak tova ne e ot zna4enie , zashtoto sam 4ovek , a na vsi4koto otgore i jena :D
цитирай
86. анонимен - :)))
08.03.2011 10:39
Страхотна сте и аз споделям мнението ви!!! :))) Прекрасен ден Ви желая :)))
цитирай
87. анонимен - Поздравления!!!!!!!!!!!!
08.03.2011 13:37
Най-сетне да намеря съмишленица! Четейки тази статия, всяка дума беше и мое мнение! Представено е по изключителн начин, много забавно на места! Искам да споделя следното: И АЗ НЕ ПРАЗНУВАМ 8-МИ МАРТ И НЕ СЕ ПРИТЕСНЯВАМ ДА ГО КАЖА! Никога не съм харесвала този празник,дори и като дете, когато ни задължаваха в детската градина и училище да си правим снимки за подарък на мама за 8-ми март! А сега, когато съм вече голяма и знам и всичко за него и сама избирам демократичното мислене и християнския път, осъзнавам, че този тъй съмнителен празник е бил неслучайно неприятен за мен! Не сте сама! Аз мисля като вас! Аз не искам подаръци, не искам цветя на този ден, искам го без повод през останалите дни и може на рождения ми ден!
Всъщност на мен на седми март ей тъй без повод, приятелят ми ми направи изненада, купувайки нещо за съвместния ни дом /професионален кухненски робот - не нещо друго по-перверзно/, което да ползваме И ДВАМАТА. Нямаше нищо общо с 8-ми март, а днес като станах той беше направил фреш и НЕ ми честити, с повехнал карамфил в ръце, празника на червената мустаката багеристка - бореща се за панталоните на мъжа или ако не е толкова алчна, то за десния крачол. Колко е хубаво да имаш демократичен мъж до себе си - той мисли предприемачески, мисли практично и не те засипва с унизителни поздравления за съмнителни празници. Пожелавам такъв мъж като моя на всяка жена! А що се отнася до жените, които тъпчат мъжете си и на всеки 8-ми март си чакат цветенцето, гривничката, картичката и мятат кълка връз кълка / 'щото видите ли на днешния ден може/ им препоръчвам литература - Анатлоий Некрасов "Оковите на майчината любов" там много ясно е описано как се обръща ценностната система, когато един дом се гради от мъжествената жена насилник, обсипваща с излишна любов децата, котарака и мебелите, но не и мъжа си! Сигурна съм, че ако я прочетете, няма да се сърдите на мъжете си, че се оригват на ракия докато ви викат "На ма, на ти таз китка ма, честит ти празник"...
Ами Тола
цитирай
Вашето мнение
Моля, въведете правилния отговор на въпроса, за да изпратите Вашия коментар!

Коя година е създадена българската държава?


Заглавие:

Коментар:
оставащи символа
Търсене

За този блог
Автор: krasitta
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1263603
Постинги: 127
Коментари: 3472
Гласове: 10878